Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

en saknad som är enorm!!!

Av evelina johansson - 3 mars 2011 13:27

Detta inlägg är tillägnat Jessica och Cashena, hoppas du läser detta!!!


     


Jag vet att det va jag själv som ville sälja denna undebara häst!! MEN, jag ångrar det djupt in i mitt hjärta!!! När jag nu sitter och läser Jessicas blogg (www.cashena.blogg.se) och ser vad som händer med henne och

allt, då känns det i hjärtat, det gör ont att se den mest underbara häst hos någon annan.... Jag kan helt plötsligt sitta och gråta,, de beror på att jag jan sett en bild på Cashena eller någon annat ja tänker på... Jag vill bara att du Jessica ska veta att jag älskade/älskar denna hästen som nu är din av hela mitt hjärta och att jag vill komma och hälsa på!!!!


(jag ber hemskt mycket om ursäkt, för att jag "tog" en bild från dig!!!!)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelina johansson - 23 maj 2011 12:12

Okej, jag har skaffat en ny blogg, så jag skriver inte så mycket på den här bloggen, kolla istället www.eevvelinajohansson.bloggplatsen.se :D ...

Av evelina johansson - 7 maj 2011 15:10

Chenare !!   Jag har ¨fått tidiga presenter från Västergötland :D 200 kr och en grön jätte söt SVEA tröja :D :D SKit glad över de !! Så vi drog till Lager 157 och shoppade lite :D   ' samma typ, men annat tryck   så ser t-shiten ut som ...

Av evelina johansson - 3 maj 2011 12:27

Tja :D   Aha, de lixom snöar !!! Fan oxå, men vi har iaf plockat sten idag med :P  Ganska kul med tanke på att man får åka i skopan :D   Men så fick man gå på tidigare lunch, för att de regna :( aja tid att vila upp sig iaf :D Men sen blir ...

Av evelina johansson - 2 maj 2011 13:11

Heeej !!! :D   Jag mår bäst just nu !! :D Allt är fan heeelt underbart !!! ¤ Världen sötaste pojkvän, älskar dig Erik !!! ¤ Rosita fölar snart !!   Aja nog om det, det är ju prao vecka, första dagen idag :D Som tur bor man granne med en g...

Av evelina johansson - 23 april 2011 19:55

Heeeej !!   Okey, moppekursen klar då, som sagt, så nu sitter man och checkar moppefrågor på nätet, de går faktiskt ganska bra :P heheh Menmen, idag så har ja åkt moppe hemma, de e skit kul !! :D Bra går de oxå !! Men sen så skulle ja sysselsät...

Sök i bloggen

Presentation


- Evvelinajohansson -

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

EvvelinaJohansson

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards