Alla inlägg under februari 2011

Av evelina johansson - 26 februari 2011 19:27

Tjenare...!


Jahopp då va vi inne på de sista dagarna på sportlovet då.. inte roligt, känns som om dagarna bara rusat..!


Men de har ända varit ett bra sportlov, ja till en början de. De började med att ja fick ett ryck och städade HELA övervåningen!!! Fett duktigt!! Sen i samma veva blev det att möblera om rummet också :D Sen har man ju tränat, de va då de började, ja har nu väldigt ont i vänster knä så ja haltar om kring här hemma ;) sen så vart de onsdag och åka till Sofie o Matilda sen vidare till Spöbacken, inte lika länge som ja tänkt mig.. -.- Torsdag då och träning igen, då till Annika på kansliet, hon kolla mitt knä och sa att jag skulle gå till en naprapat, så ska ringa på Måndag D: Fredag då, chill typ :D Idag har Så nu har jag och Malin pratat ihop oss så nästa år är det bäst att ni passar er!! Tur att vi har två olika raser!!! Min shettis spriniger om de shettisar som va där idag, dom typ "joggade" så de gick sakta ;) Malin då, hon har en fjording, så hoppas de går bra på den ftronten då :D Sen är de ju en morrondag också, få se om jag ska kolla på matchen, som snälla Matilda ska spelaa eftersom ja har ont i knät :( Lycka till säfer vi till laget!!


ojoj nu har ja skrivit mycket så får vi se när ja skriver igen :D

hare  så bra då!!


puss

Av evelina johansson - 23 februari 2011 16:37

men tja!!

aah kan ju säga att de va lägesen man blogga då!!!


men, men idag ska man iaf till backen och åka lite snowboard, hehe kvälls åk till kl 11 i kväll, fett kul!! Elr?? ;)


aah har int så mke mer att skriva om, men ja ska bli b'ättre på att blogga tror jag ;P hehe...


men hare bra då! pöss<3

Sök i bloggen

Presentation


- Evvelinajohansson -

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

EvvelinaJohansson

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards