Alla inlägg under mars 2011

Av evelina johansson - 14 mars 2011 09:25

tjaa!!


Igår gick man upp halv 6 för att fixa sig och sen åka till Bie för att gå på bussen till Romme :D Det va jätte kul i Romme, värt att åka en gång till!!


När vi hade ätit så gick vi till bussen för både jag och Malin mådde illa!! Men de va ett problem vi kunde inte öppna bussen, så jag då som trycker på allt rtöck på någon knapp då gick dörren upp,, "OJ!!" Sen väl inne i bussen så skulle Moa ringa Tony, men hon prata mest med Malin, tror hon glömde att hon prata i telefon :P


Sen då till de värsta på vägen hem så hade vi inte ens hunnit till Ludvika, då går bussen sönder. Så vi satt där i bussen breve motorvägen i drygt 2 timmar tills vi fick en ny buss och resan hem kunde förtsätta.. Så stanna vi i Ludvika och kom hem ungefär halv 11 - 11 tror jag så jag sitter här hemma nu för va skapligt trött, särskilt efter att druckit en monster, blev flum först men sen så blev ja bara trött :P SRY Malin, du fick stå ut med ett och annat :P


Bilder lägger Malin upp.


ha´re bra då!! // Evelina

Av evelina johansson - 4 mars 2011 08:27

amen tjenare :D


de e kul att en del läser min blogg iaf :D idag blire inte mycket gjort :P

Igår va ja ute på promenad med "Ingenting", hon har vuxit till sig lite nu :P snart dax att börja rida henne :D Stackarn som  behöver sitta på henne, hon gör fina cirkus konster i hagen, står på bakbenen, leker med en stubbe, bockar ja allt man kan tänka sig :) fast tur är att hon är en snäll dam :D Snart 3 år :D Fast behöver gå från stallet mera, hennes låtsas mamma Masette tror verkligen att det är hennes bäbis, så hon har damp så fort Ingenting är utom syn håll för henne -.-


Sen Rosita :D hon vill inte gå ut på morronen :P hon vänder och går in igen :P HIHIH hon är som hon är, sen när dom andra går ut så lunkar hon efter så snällt :P Drygt 2 ½ månad kvar nu :D Fast vet ju inte om den lever när den kommer ut, men sparkar gör den i magen iaf :D


Ni ska få lite bilder sen igår när ja va ute och gick med henne :D


  

vi stod och kolla på  en enselage bal de va spännande tills masette gnäggade :P

Av evelina johansson - 3 mars 2011 13:27

Detta inlägg är tillägnat Jessica och Cashena, hoppas du läser detta!!!


     


Jag vet att det va jag själv som ville sälja denna undebara häst!! MEN, jag ångrar det djupt in i mitt hjärta!!! När jag nu sitter och läser Jessicas blogg (www.cashena.blogg.se) och ser vad som händer med henne och

allt, då känns det i hjärtat, det gör ont att se den mest underbara häst hos någon annan.... Jag kan helt plötsligt sitta och gråta,, de beror på att jag jan sett en bild på Cashena eller någon annat ja tänker på... Jag vill bara att du Jessica ska veta att jag älskade/älskar denna hästen som nu är din av hela mitt hjärta och att jag vill komma och hälsa på!!!!


(jag ber hemskt mycket om ursäkt, för att jag "tog" en bild från dig!!!!)



Av evelina johansson - 3 mars 2011 13:03

hihi tjenare :D


ja nu sitter man här och sjuk är man så man är hemma frÅN SKOLAN ;)) aja bätter blir jag :D


ja har intye så mke att skriva men, men ni ska få några bilder :D



 


aah heh jätte fina :P men hare bra :D  

Sök i bloggen

Presentation


- Evvelinajohansson -

Besöksstatistik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

EvvelinaJohansson

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards